• V košíku nejsou žádné produkty.

Obchodní podmínky

  /  Obchodní podmínky

V souvislosti s navštívenou webovou stránkou https://dzungle-plants.cz/ (dále jen: internetový obchod) a nákupem produktů se má za to, že Provozovatelem internetového obchodu nebo prodávajícím je:

Džungle Plants d.o.o.
Tržaška ulica 135
1000 Lublaň

Identifikační číslo: 8716633000
DIČ: 38560470
E-mailová adresa: [email protected]
Společnost, která je zapsána u Okresního soudu v Lublani od 10.09.2020 jako společnost s ručením omezeným se splaceným základním kapitálem ve výši 7 500 EUR. (dále: společnost)

Kontakt
Pokud potřebujete obecné informace nebo pomoc ohledně online nabídky, používání webu, online objednávek, doručení či vrácení zboží, můžete se obrátit na naše pracovníky na e-mailu: [email protected]

Úvodní definice pojmů

Všeobecné obchodní podmínky provozování internetového obchodu https://dzungle-plants.cz/ (dále jen „Všeobecné obchodní podmínky“): Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami společnost upravuje uzavírání smluv na dálku se spotřebiteli prostřednictvím sítě World Wide Web v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele, zákonem o elektronickém podnikání na trhu a zákonem o elektronických komunikacích. Tyto podmínky představují službu informační společnosti a obsahují informace, které je společnost povinna poskytovat.

Návštěvník internetového obchodu (dále jen „návštěvník“): Osoba, která navštívila nebo procházela internetový obchod včetně jeho podstránek.

Registrovaný uživatel: Návštěvník, který zadáním požadovaných údajů a kliknutím na tlačítko „Registrace“ vyjádřil souhlas s ustanoveními těchto Všeobecných obchodních podmínek a zaregistroval si uživatelský účet v souladu s kapitolou „Registrace uživatelského účtu“.

Uživatel: Označení pro návštěvníka nebo registrovaného uživatele internetového obchodu.

Kupující: Uživatel, který úspěšně provede nákup v internetovém obchodě.

Nákup: Uzavření smlouvy na dálku o koupi vybraného zboží prostřednictvím internetové objednávky za zveřejněnou cenu, a to v souladu s obchodními podmínkami platnými v době zadání objednávky.


Platnost Všeobecných obchodních podmínek

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují provoz internetového obchodu, stanovují práva a povinnosti uživatelů či zákazníků vůči společnosti a definují obchodní vztahy mezi společností a zákazníkem. Zákazníkům doporučujeme, aby si před provedením jakéhokoli nákupu pečlivě prostudovali tato ustanovení.

Kupující je vždy vázán nejnovější verzí Všeobecných obchodních podmínek platnou v okamžiku nákupu. Již uskutečněné nákupy se však řídí verzí podmínek, která byla účinná v době zadání objednávky.

Z tohoto důvodu je kupující při každém nákupu povinen seznámit se s aktuální verzí Všeobecných obchodních podmínek a vyjádřit svůj souhlas zaškrtnutím pole „Souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami“ v posledním kroku objednávky.

Každý kupující má právo požádat společnost o poskytnutí znění Všeobecných obchodních podmínek, která byla účinná v době jeho nákupu. Tyto podmínky jsou kupujícímu k dispozici zdarma na trvalém nosiči a tvoří smlouvu mezi zákazníkem a společností.


Kontaktní informace

V případě dotazů nás můžete kdykoli kontaktovat na e-mailové adrese:
[email protected]

Fyzická kopie Všeobecných obchodních podmínek je rovněž k dispozici k nahlédnutí v sídle společnosti:
Tržaška cesta 135, Lublaň


Ochrana osobních údajů a cookies

Tyto Všeobecné obchodní podmínky neupravují ochranu osobních údajů ani používání cookies v souvislosti s provozem internetového obchodu. Informace týkající se těchto oblastí jsou uvedeny ve všeobecných informacích o ochraně osobních údajů, které naleznete na odkazu:
https://dzungle-plants.cz/ochrana-osobnich-udaju

Změny těchto Všeobecných obchodních podmínek

Při implementaci doplňkových služeb a technologií, výskytu nových okolností nebo v dalších případech, které to vyžadují, si společnost vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky.

V případě jakékoli změny těchto Všeobecných obchodních podmínek vynaložíme veškeré úsilí, abychom o tom uživatele informovali prostřednictvím běžných elektronických komunikačních kanálů nebo formou oznámení zveřejněného na našem internetovém obchodě.


Sídlo

Džungla Plants
Tržaška 135, 1000 Lublaň


Cena

Ceny uvedené na webové stránce www.dzungle-plants.cz se mohou měnit bez předchozího upozornění. Všechny ceny jsou uvedeny v CZK a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH), pokud není výslovně uvedeno jinak.

Ceny uvedené v eurech jsou pouze informativní. Pro nákupy provedené na Slovensku v eurech budou ceny přepočítány na české koruny podle aktuálního kurzu.

Ceny nezahrnují náklady na doručení nebo poštovné. Tyto náklady budou přidány při výpočtu celkové hodnoty objednávky před jejím elektronickým potvrzením.


Doručení

Společnost spolupracuje s doručovacími službami, které si vybírá dle vlastního uvážení. Kupující bude o předpokládaném termínu dodání a dalších podrobnostech informován doručovací službou den před doručením nebo ráno v den doručení.

Balíčky odesíláme každý týden v pondělí a úterý.

Odesíláme po celé České republice i Slovensku.

V případě, že z nepředvídaných důvodů nebudeme schopni zboží expedovat ve slíbeném termínu, budeme vás informovat o nové dodací lhůtě prostřednictvím vámi uvedených kontaktních údajů.


Poplatky za doručení

Obchod Džungla Plants využívá doručovací službu GLS. Ceny za doručení se řídí následujícími tarify:

  • Balíčky, kde je největší rostlina menší než 90 cm: 150 Kč
  • Balíčky, kde je největší rostlina mezi 90 cm a 150 cm: 250 Kč

Doprava při nákupu nad 1700 Kč je zdarma.

Platby

Webové stránky dzungle-plants.cz umožňují následující způsoby platby:

Platba platební kartou
Můžete si vybrat z karet Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro. Před použitím platební karty si ověřte u své banky, zda je vaše karta povolena pro platby online.

Platba přes PayPal
Dobírka: Příplatek 50 Kč, který je účtován při nákupu.

Upozornění: při doručování na Slovensko platba na dobírku není možná.


Proces nákupu v internetovém obchodě (technické postupy pro uzavření smlouvy)

Návštěvník provádí nákup v internetovém obchodě pomocí následujících kroků:

  1. Navigace do internetového obchodu: Návštěvník otevře prohlížeč na svém zařízení a navštíví internetový obchod.
  2. Prohlížení a výběr produktů: Návštěvník prohlíží produkty v obchodě kliknutím na obrázky produktů nebo zadáním názvu produktu do vyhledávacího pole vedle symbolu lupy.
  3. Kontrola produktu: Návštěvník si zkontroluje popis a charakteristiky produktu, dostupnost, cenu a množství, které chce zakoupit.
  4. Přidání do košíku: Produkt přidá do košíku kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“.
  5. Pokračování v nákupu: Návštěvník může pokračovat v nákupu a přidávat další produkty, nebo kliknout na „Zobrazit košík“, aby viděl všechny produkty, které už do košíku přidal.
  6. Kontrola košíku: Návštěvník si prohlédne obsah košíku, zkontroluje ceny a množství. Kliknutím na „Přejít k pokladně“ přejde k dalšímu kroku, kde si může vybrat způsob platby a doručení.
  7. Zadání osobních údajů: Pokud nemá uživatelský účet, zadá potřebné údaje pro dokončení objednávky (jméno, příjmení, e-mailovou adresu pro doručení, PSČ a město, zemi či region, telefonní číslo pro upozornění na objednávku, případně firemní údaje).
  8. Kontrola objednávky: V posledním kroku objednávky si návštěvník zkontroluje e-mailovou adresu, doručovací adresu, vybraný způsob doručení a platby. Může zadat kód dárkového poukazu nebo slevy. V tomto kroku zadá údaje pro platbu (PayPal nebo platební karta) a vyplní číslo karty, jméno na kartě, datum expirace a zabezpečovací kód.
  9. Souhlas s podmínkami: Pokud návštěvník souhlasí se všemi podmínkami, zaškrtne pole „Přečetl jsem si a souhlasím s obchodními podmínkami“ a klikne na tlačítko „Dokončit nákup“, čímž objednávku odesílá.
  10. Dokončení objednávky: Po úspěšném odeslání objednávky a přijetí potvrzení na e-mailovou adresu je uzavřena smlouva mezi zákazníkem a společností. Potvrzení objednávky obsahuje souhrn objednávky, číslo objednávky, stav objednávky, seznam produktů, jejich množství, cenu a celkovou částku včetně všech nákladů na doručení, daní a dalších poplatků.

Technické prostředky, které umožňují identifikaci a opravu chyb před zadáním objednávky

Před odesláním objednávky může návštěvník prostřednictvím grafického rozhraní:

  • Prohlédnout si a zkontrolovat vybrané zboží, služby, digitální obsah nebo zboží s digitálními prvky, které přidal do košíku.
  • Zkontrolovat cenu zboží, služeb, digitálního obsahu, případně celkovou cenu objednávky.
  • Upravit množství zboží: Měnící se množství automaticky přepočítá cenu za jednotlivý produkt nebo celkovou cenu objednávky.
  • Odstranit položky: Pokud návštěvník nechce určité zboží zakoupit, může ho odstranit ze seznamu, což sníží celkovou cenu objednávky.

Před potvrzením objednávky je návštěvníkovi prostřednictvím grafického rozhraní umožněno s okamžitou platností snadno a bez problémů:

  • Měnit množství vybraného zboží, služeb, digitálního obsahu, digitálních služeb, případně zboží s digitálními prvky.
  • Měnit již zadané údaje (např. ohledně doručení, oznámení atd.).
  • Změnit zvolený způsob platby.
  • Kontrolovat a potvrzovat jednotlivé změny objednávky.
  • Vracet se zpět během každého kroku nákupu kliknutím na tlačítko „Zpět“ v prohlížeči, na nové pole v rozbalovací nabídce, na část horní nabídky nebo na logo společnosti.

Smlouva

Smlouva uzavřená na dálku je uzavřena mezi prodejnou Džungla Plants a uživatelem na základě organizovaného prodeje na dálku. Tento prodej je spravován prodejnou Džungla Plants, které pro účely uzavření smlouvy využívají výhradně prostředky komunikace na dálku (např. e-mail, web či internet).

Prodejna Džungla Plants a uživatel upravují vzájemná práva a povinnosti při nákupu zboží a služeb na dálku těmito obchodními podmínkami, které tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené na dálku. Před uzavřením smlouvy se uživatel musí seznámit s obsahem těchto podmínek a potvrdit souhlas s právy a povinnostmi vyplývajícími z těchto podmínek, včetně povinnosti platit.

Kupující odesláním online objednávky stvrzuje svůj souhlas s platbou a s těmito obchodními podmínkami, které bez výhrad v celém rozsahu přijímá.

Objednávka nákupu zboží a služeb je zpravidla uzavřena okamžikem, kdy uživatel internetového obchodu obdrží potvrzení objednávky e-mailem, pokud není v podmínkách jednotlivé nabídky výslovně uvedeno jinak.

Odstoupení od smlouvy / vrácení zboží

Při nákupu přes internet má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a vrátit produkt do 14 dnů od nákupu nebo převzetí zboží.

Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel informovat poskytovatele o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy formou jednoznačného prohlášení zaslaného e-mailem na adresu [email protected].

Pokud spotřebitel již obdržel zboží, které je dodáváno na hmotném nosiči, a rozhodne se odstoupit od smlouvy, je povinen vrátit zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od oznámení o odstoupení. Zboží musí být vráceno spolu s příslušným obalem a dokumentací.

Za včasné vrácení se považuje, pokud spotřebitel zboží odešle před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, vrátí mu poskytovatel všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení. Vrácená částka zahrnuje i náklady na standardní doručení, které byly zaplaceny při nákupu.

Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud k němu došlo v důsledku jednání, které nebylo nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené, v nezměněném množství a v původním obalu (zejména kvůli ochraně zboží před poškozením během vrácení).

Před vrácením produktu zakoupeného u prodejce Džungla Plants na webu dzungle-plants.cz nás můžete informovat na [email protected]. Zboží lze vrátit dvěma způsoby:

  1. Zakoupený produkt zašlete spolu s obalem a veškerou související dokumentací na adresu obchodu, ze kterého byla objednávka odeslána: Tržaška 135, 1000 Ljubljana.
  2. Zakoupený produkt a veškerou související dokumentaci můžete na vlastní náklady vrátit osobně na pobočku prodejny Džungla Plants na adrese Tržaška 135, 1000 Ljubljana.

Oznámení společnosti o odstoupení pomocí formuláře

Spotřebitel může oznámení o odstoupení od smlouvy podat společnosti na formuláři dostupném zde.

Kupující může formulář odeslat společnosti buď zasláním na fyzickou adresu uvedenou ve formuláři, nebo zasláním naskenované verze formuláře na e-mailovou adresu uvedenou v dokumentu.

Kupující může také využít následující vzor pro odstoupení od smlouvy. Formulář si může zkopírovat, napsat na list papíru a zaslat na adresu společnosti, nebo jej zkopírovat do elektronické zprávy a odeslat na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Před odesláním je nutné vyplnit pole označená *.

 

Společnost Džungla Plants d.o.o.

Tržaška 135
1000 Lublaň


Oznamuji Vám, že odstupuji od smlouvy o prodeji tohoto zboží: (uveďte zboží, které jste zakoupili).
Zboží bylo objednáno dne: [uveďte datum] a přijato dne: [uveďte datum].

Jméno kupujícího: [uveďte jméno]
Adresa kupujícího: [uveďte adresu]
Podpis kupujícího: [pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě]
Datum: [uveďte datum]


Oznámení společnosti o odstoupení e-mailem

Kupující může od smlouvy odstoupit také zasláním jednoznačného prohlášení na e-mailovou adresu [email protected], ze kterého je zřejmé, že od smlouvy odstupuje.

Doporučujeme, aby kupující v oznámení uvedl, pro jaké zboží či službu se odstupuje, nebo odkázal na číslo objednávky či potvrzení objednávky, které obdržel na svou e-mailovou adresu v souvislosti s uskutečněným nákupem.


Kdy si spotřebitel nemůže vybrat opravu nebo výměnu nevyhovujícího zboží?

Za účelem zjištění shody zboží si spotřebitel může vybrat mezi opravou zboží a výměnou zboží za nové a bezvadné, ledaže:

  • splnění vybrané reklamace je nemožné, nebo
  • splnění zvolené reklamace by pro společnost představovalo neúměrné náklady, přičemž se přihlíží k hodnotě zboží, kterou by mělo, kdyby nebylo nevyhovující, významu nesouladu a možnosti poskytnout spotřebiteli jinou reklamaci bez podstatných nepříjemností.

Společnost může odmítnout reklamaci spotřebitele týkající se shody zboží, pokud oprava nebo výměna není možná, nebo by to znamenalo neúměrné náklady, s přihlédnutím k okolnostem uvedeným výše.

Pokud je k zajištění shody nutná oprava nebo výměna zboží, spotřebitel musí zboží poskytnout společnosti, jak je popsáno v předchozí části týkající se oznámení zákazníka společnosti. Pokud je pro zajištění shody nutná výměna zboží, společnost převezme vyměněné zboží zpět na své náklady.

Zrušení objednávky

Objednávky provedené prostřednictvím webové stránky dzungle-plants.cz může spotřebitel zrušit bez dalších nákladů, a to do chvíle, než obdrží e-mail s oznámením o odeslání objednávky. Oznámení o zrušení objednávky je možné zaslat výhradně na e-mailovou adresu [email protected].

V e-mailu prosím uveďte následující informace:

  1. Předmět zprávy: Storno objednávky
  2. Obsah zprávy:
    a) Jméno a příjmení spotřebitele
    b) Adresa spotřebitele
    c) Číslo objednávky

Záruka

Záruka platí na území České republiky.
Záruka představuje jakýkoli závazek, který se prodávající zavazuje vůči spotřebiteli nad rámec zákonných povinností v rámci povinné záruky za shodu zboží. Tento závazek se týká opravy nebo výměny zboží, případně vrácení částky nebo celé kupní ceny, pokud zboží neodpovídá specifikaci nebo nemá vlastnosti uvedené v záručním listě nebo jiných reklamačních materiálech.

Prodejce garantuje kvalitu výrobku nebo jeho bezchybný chod v záruční době, pokud je používán v souladu s jeho určením a přiloženým návodem.


Neshoda zboží

Prodávající je povinen dodat zboží spotřebiteli v souladu se smlouvou a odpovídá za případné neshody zboží v době jeho dodání.

Kdy je zboží považováno za neshodné?

Zboží není v souladu s kupní smlouvou, zejména když:

  • neodpovídá popisu, druhu, množství, kvalitě nebo neplní funkce, kompatibilitu, interoperabilitu a další vlastnosti uvedené v kupní smlouvě,
  • není vhodné pro konkrétní účel, pro který jej spotřebitel potřebuje a který prodávající potvrdil při uzavírání smlouvy,
  • není dodáváno s veškerým přiloženým příslušenstvím.

Zboží je také považováno za nevyhovující, pokud:

  • neodpovídá účelům, pro které se běžně používá, nebo nevyhovuje platným technickým normám, nebo je v rozporu s průmyslovými normami,
  • není požadované kvality nebo neodpovídá vzorku či modelu, který byl spotřebiteli předložen před uzavřením smlouvy,
  • není dodáno v požadovaném množství nebo s potřebnými vlastnostmi, které jsou běžně očekávány u zboží stejného druhu.

Pokud jde o zboží s digitálními prvky, nevyhovuje, pokud prodávající nezajistí informace o aktualizacích, včetně těch bezpečnostních, a pokud tyto aktualizace nejsou doručeny včas, přičemž:

  • Spotřebitel by mohl očekávat aktualizace podle povahy zboží nebo na základě smlouvy.
  • Pokud jde o nepřetržité dodávání digitálního obsahu nebo služby po dobu delší než dva roky, zajištění aktualizací je povinností prodávajícího.

Pokud spotřebitel nenainstaluje požadované aktualizace v přiměřeném čase, prodávající nenese odpovědnost za nesoulad zboží vyplývající pouze z neprovedení aktualizace, pokud:

  • Prodávající řádně informoval spotřebitele o dostupnosti aktualizace a následcích jejího nenainstalování, a
  • Spotřebitel neprovedl aktualizaci správně nebo vůbec, z důvodu nesprávného postupu, který mu poskytl prodávající.

Péče o rostliny

Rostliny jsou živé organismy, které vyžadují speciální péči a ošetření, jež musí být prováděno v souladu s pokyny uvedenými u každé rostliny na webu dzungle-plants.cz. Rostliny by neměly být vystaveny výrazným výkyvům teploty nebo intenzity světla.

Je nutné pravidelně kontrolovat stav rostlin a upravovat péči podle potřeby (například upravit množství zálivky v závislosti na úrovni vlhkosti vzduchu, která ovlivňuje vlhkost půdy). Rostliny by měly být pravidelně kontrolovány na přítomnost škůdců a nemocí. Pokud se objeví škůdci nebo nemoci, je třeba co nejdříve vyhledat odbornou radu a přijmout odpovídající a bezpečná opatření k jejich odstranění.

Nesprávná nebo nedostatečná péče o rostliny (například změna barvy a suchost listů, hniloba nebo odumírání v důsledku výskytu škůdců nebo nadměrného či podmáčení) je vaší odpovědností a nebude považována za vadu produktu.

Pokud dojde k neshodám s rostlinami, může spotřebitel kontaktovat prodávajícího na e-mailové adrese [email protected]. Spotřebitel může své právo na reklamaci uplatnit, pokud o neshodě informuje prodávajícího do 2 měsíců ode dne, kdy byla neshoda zjištěna. V oznámení o neshodě spotřebitel podrobně popíše problém a umožní prodávajícímu prohlídku zboží, případně nechá zboží zkontrolovat v autorizované prodejně.


Snížení kupní ceny a odstoupení od smlouvy v případě nevyhovujícího zboží

Spotřebitel má právo požadovat poměrnou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy v následujících případech:

  1. Pokud prodávající neopraví nebo nevymění zboží, nebo nedokončí opravu či výměnu v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele, nebo pokud zamítne reklamaci spotřebitele na zjištění shody zboží.
  2. Pokud neshoda přetrvává, i když se prodávající pokusil prokázat shodu zboží.
  3. Pokud je povaha neshody tak závažná, že odůvodňuje okamžité poměrné snížení kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.
  4. Pokud prodávající uvedl, nebo je z okolností zřejmé, že zboží nebude uvedeno do souladu v přiměřené době nebo bez významných obtíží pro spotřebitele.

Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky, pokud se neshoda projeví do 30 dnů od doručení zboží.

Pokud spotřebitel požaduje poměrné snížení kupní ceny, bude sleva odpovídat snížení hodnoty zboží přijatého spotřebitelem v porovnání s hodnotou, jakou by mělo, kdyby bylo zboží v souladu s kupní smlouvou.

Odstoupení od smlouvy spotřebitel uplatňuje prohlášením, kterým informuje prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy, jak je specifikováno výše.

Pokud neshoda týká pouze části zboží dodaného na základě kupní smlouvy a existuje důvod pro odstoupení od smlouvy, může spotřebitel odstoupit od smlouvy pouze u této části zboží a zároveň u jakéhokoli jiného zboží zakoupeného společně s neshodným zbožím, pokud není rozumně možné, že spotřebitel si ponechá pouze vyhovující zboží.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy z důvodu neshody, vrátí zboží prodávajícímu na náklady prodávajícího.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je rozpor pouze nepodstatný. Důkazní břemeno o tom, zda jde o nevýznamné porušení, nese prodávající.


Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu

Kupující, který splňuje definici spotřebitele, má právo oznámit prodávajícímu do 14 dnů od nákupu odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu.

Kupující může od smlouvy odstoupit i tak, že společnosti poskytne jednoznačné prohlášení, ze kterého je zřejmé, že od smlouvy odstupuje.

Uplatněním práva na odstoupení od smlouvy zanikají povinnosti společnosti a kupujícího ohledně plnění smlouvy nebo uzavření smlouvy okamžikem, kdy kupující učinil nabídku k uzavření smlouvy.

Kdy nelze odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez nutnosti uvedení důvodu

I když má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu, existují výjimky, kdy toto právo nelze uplatnit. V souladu s § 135 zákona o ochraně spotřebitele nelze odstoupit od smlouvy u následujících typů zboží:

  1. Zboží vyrobené podle přání spotřebitele – například na zakázku, přizpůsobené osobním potřebám spotřebitele.
  2. Zboží podléhající rychlé zkáze – například produkty s krátkou dobou použitelnosti, které by se rychle zkazily.
  3. Zapečetěné audio nebo videoklipy a počítačové programy – pokud spotřebitel po dodání otevřel bezpečnostní plombu.
  4. Zapečetěné zboží, které není vhodné k vrácení z hygienických nebo zdravotních důvodů – pokud spotřebitel po dodání otevřel pečeť nebo zboží, které se kvůli těmto důvodům nedá vrátit.

Zřeknutí se odpovědnosti

Provozovatel webu Džungla Plants d.o.o. se snaží zajistit co nejvyšší aktuálnost a správnost informací zveřejněných na webu dzungle-plants.cz. Nicméně, technologické problémy, jako je snížený výkon systému nebo chyby při zadávání, přenosu či zpracování dat, mohou způsobit nesprávné zobrazení informací. Pokud se návštěvník webu domnívá, že se informace zobrazují nesprávně, může společnost informovat na e-mailovou adresu [email protected]. V takovém případě bude zákazník informován o změnách a bude mu umožněno odstoupit od smlouvy nebo vyměnit objednané zboží.


Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Společnost Džungla Plants d.o.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který by byl příslušný k řešení sporů týkajících se produktů zakoupených v jejím internetovém obchodě. V rámci Evropského hospodářského prostoru (EHP) je však spotřebitelům k dispozici platforma pro online řešení spotřebitelských sporů (SRPS). Odkaz na tuto platformu je dostupný na stránkách společnosti.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ukončení uživatelského účtu

Pokud chcete ukončit svůj uživatelský účet na webu dzungle-plants.cz, je třeba zaslat žádost na e-mailovou adresu [email protected]. V e-mailu je nutné uvést následující údaje:

  • Předmět zprávy: Ukončení uživatelského účtu.
  • Obsah zprávy:
    • jméno a příjmení uživatele,
    • adresa uživatele,
    • e-mailová adresa, pomocí které byl účet zřízen.

Žádost musí být zaslána z e-mailové adresy, se kterou byl účet otevřen. Po zpracování žádosti budete o zrušení účtu informováni e-mailem.


Uchovávání a přístup k textu těchto Všeobecných obchodních podmínek

Společnost se zavazuje trvale uchovávat Všeobecné obchodní podmínky a jejich předchozí verze. Každý kupující má právo kdykoli požádat o poskytnutí verzí obchodních podmínek platných v době jeho nákupu. Společnost mu je poskytne v přiměřené lhůtě a bezplatně na trvalém nosiči.

Pokud má kupující zájem o přístup k těmto podmínkám, může se obrátit na společnost zasláním žádosti na oficiální e-mailovou adresu [email protected].


Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 6. února 2024 pro uživatele, kteří zakoupí zboží nebo služby k tomuto datu nebo později. Dnem nabytí účinnosti těchto podmínek přestávají platit předchozí obchodní podmínky.