• V košíku nejsou žádné produkty.

Obchodní podmínky

  /  Obchodní podmínky

V souvislosti s navštívenou webovou stránkou https://dzungle-plants.cz/ (dále jen: internetový obchod) a nákupem produktů se má za to, že Provozovatelem internetového obchodu nebo prodávajícím je:

DŽUNGLA PLANTS trgovina d.o.o.
Tržaška ulica 135
1000 Lublaň

Identifikační číslo: 8716633000
DIČ: 38560470
E-mailová adresa: [email protected]
Společnost, která je zapsána u Okresního soudu v Lublani od 10.09.2020 jako společnost s ručením omezeným se splaceným základním kapitálem ve výši 7 500 EUR. (dále: společnost)

Kontakt
Pokud potřebujete obecné informace nebo pomoc o online nabídce, používání webu, online objednávkách, online doručení nebo vrácení zboží, můžete se obrátit na naše pracovníky na e-mail [email protected]

Úvodní definice pojmů:
Všeobecné podmínky provozování internetového obchodu https://dzungle-plants.cz/ (dále jen: Všeobecné obchodní podmínky): těmito Všeobecnými obchodními podmínkami společnost upravuje uzavírání smluv na dálku se spotřebiteli prostřednictvím World Wide Web, v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele, zákonem o elektronickém podnikání na trhu a zákonem o elektronických komunikacích představuje službu informační společnosti a vyžaduje, abychom dané osobě poskytli zde uvedené informace.
Návštěvník internetového obchodu (dále jen návštěvník): je osoba, která navštívila nebo procházela internetový obchod a jeho podstránky.
Registrovaný uživatel: návštěvník, který zadáním požadovaných údajů a kliknutím na tlačítko „Registrace“ vyjádřil souhlas s ustanoveními těchto Všeobecných obchodních podmínek a zaregistroval svůj uživatelský účet v souladu s „Registrace uživatelského účtu“ kapitola, je uživatel: návštěvník nebo registrovaný uživatel internetových obchodů.
Kupující: uživatel, který úspěšně provede nákup v internetovém obchodě, nákup: uzavření smlouvy na dálku o koupi vybraného zboží uskutečněním internetové objednávky, za zveřejněnou cenu a v souladu s obchodními podmínkami Všeobecných obchodních podmínek které platí v době zadání objednávky.

Platnost těchto Všeobecných obchodních podmínek:
Tyto Všeobecné obchodní podmínky určují provoz internetového obchodu, práva a povinnosti uživatele nebo zákazníka vůči společnosti a upravují obchodní vztahy mezi společností a zákazníkem, přičemž zákazníky prosíme, aby si pozorně přečetli obsažená ustanovení zde před provedením jakéhokoli nákupu v internetovém obchodě.
Kupující je vždy vázán pouze nejnovější verzí těchto Všeobecných obchodních podmínek, která je platná v okamžiku nákupu. Již uskutečněné nákupy budou vždy posuzovány podle Všeobecných obchodních podmínek platných v době nákupu.
V důsledku toho je kupující při každém nákupu žádán, aby se výslovně seznámil s ustanoveními platných Všeobecných obchodních podmínek (označením vstupního pole „Souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami“ v posledním kroku nákupu) .
Každý kupující může kdykoli požádat společnost, aby mu poskytla Všeobecné obchodní podmínky, které byly účinné v době jeho nákupu. Pouze ty jsou mu společností poskytovány bezplatně na trvalém nosiči a předmětné Všeobecné obchodní podmínky tvoří smlouvu mezi zákazníkem a společností.

Ve výše uvedeném případě se můžete kdykoli obrátit na následující e-mailovou adresu:
[email protected]

Všeobecné obchodní podmínky jsou také k dispozici k nahlédnutí ve fyzické podobě na zveřejněném odběrném místě společnosti, Tržaška cesta 135, Lublaň.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky neupravují ochranu osobních údajů a používání cookies v souvislosti s internetovým obchodem a nenabízejí informace dle čl. 13 obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), avšak tyto oblast je definována ve všeobecných informacích o ochraně osobních údajů, které jsou zveřejněny na odkazu: https://dzungle-plants.cz/ochrana-osobnich-udaju.

Změny těchto Všeobecných obchodních podmínek:
Při implementaci doplňkových služeb a technologií, při výskytu nových okolností a ve všech dalších možných případech, které k tomu přispívají,
společnost si vyhrazuje právo na změnu těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Dojde-li ke změně těchto všeobecných obchodních podmínek, uděláme vše, co je v našich silách, abychom o tom uživatele informovali prostřednictvím obvyklých elektronických komunikačních kanálů nebo pomocí oznámení, které zveřejníme na našem internetovém obchodě.

Kanceláře:
Závod Džungla, Tržaška 135, 1000 Lublaň
Veškeré objednávky podané prostřednictvím webu je možné vyzvednout osobně na pobočce, pokud zvolíte možnost osobního odběru na konci nákupu.

Cena

Ceny zobrazené na webové adrese www.dzungle-plants.cz se mohou změnit bez předchozího upozornění. Všechny ceny jsou v CZK a již zahrnují daň z přidané hodnoty, pokud není výslovně uvedeno jinak. Ceny nezahrnují náklady na doručení ani poštovné. Ty jsou uvedeny při výpočtu hodnoty objednávky před elektronickým potvrzením objednávky.

Online ceny jsou platné, pokud je objednávka provedena prostřednictvím webové stránky www.dzungle-plants.cz. Online a akční online ceny v internetovém obchodě poskytovatele se mohou lišit od běžných a akčních maloobchodních cen v pozhonitby.Online ceny jsou platné v okamžiku zadání objednávky.
Ceny uvedené na cenovkách v pobočkách udávají ceny platné v pobočce Závod Džungla a nemusí být nutně i online.

Doručení

Společnost spolupracuje s doručovacími službami, které si volí dle vlastního uvážení.
O předpokládaném termínu dodání a dalších podrobnostech bude kupující informován zásilkovou službou den před dodáním nebo ráno v den dodání.
Balíčky jsou odesílány každý týden v pondělí a úterý.
V případě, že jste si objednali zboží, které z nepředvídaných důvodů nemůžeme expedovat ve slíbeném termínu, upozorníme Vás na novou dodací lhůtu prostřednictvím uvedených kontaktních údajů.

Web Džungla Plants doručuje kurýrní službou GLS. Na všechny zásilky máme dva tarify:

Všechna balení, ve kterých je největší rostlina menší než 90 cm stojí balení: 150 Kč
Balíčky obsahující rostlinu mezi 90 cm a 150 cm jsou oceněny cenou dopravy: 250 EUR

Doprava při nákupu nad 1700 Kč je zdarma.

Platby
Webové stránky dzungle-plants.cz umožňují následující způsoby platby:

Platba platební kartou

Můžete si vybrat z Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro. Chcete-li používat platební karty, ověřte si u své banky, zda je karta, kterou chcete platit, povolena pro platby online.

Platba přes Paypal
Dobírka: příplatek 25 Kč který je účtován při nákupu.

Proces nákupu v internetovém obchodě (technické postupy pro uzavření smlouvy)

Návštěvník provede nákup v internetovém obchodě provedením níže popsaných kroků pomocí komunikačního prostředku:

navigace do internetového obchodu prostřednictvím prohlížeče, který si návštěvník otevře na svém zařízení;
vyhledávat a prohlížet produkty v internetovém obchodě kliknutím na symbolické obrázky produktů nebo zadáním názvu produktu do vyhledávacího pole vedle symbolu lupy;
kontrola popisu a charakteristiky produktu a skladové zásoby produktu, kontrola ceny a výběr množství k nákupu zadáním zvoleného množství do příslušného pole;
přidání vybraného produktu do košíku kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“;
pokračovat v nákupu přechodem na další produkty nebo přepnutím na zobrazení všech produktů, které byly přidány do košíku kliknutím na tlačítko „Zobrazit košík“;
prohlédněte si produkty v košíku a jejich ceny a množství a kliknutím na tlačítko „Přejít k pokladně“ přejděte k dalšímu kroku dokončení nákupu s možností změny množství nebo odebrání jednotlivého produktu z košíku, stejně jako možnost přihlášení do uživatelského účtu nebo registrace uživatelského účtu a výběr způsobu platby a způsobu doručení;
v případě neexistence uživatelského účtu – zadání požadovaných údajů pro vyřízení objednávky (jméno, příjmení, e-mailová adresa pro doručování, PSČ a město, země nebo region a telefonní číslo pro oznámení o objednávce), případně firemní údaje ;
ve třetím kroku dokončení nákupu – „Dokončení nákupu“ návštěvník zkontroluje kontaktní e-mailovou adresu a doručovací adresu, dále zvolený způsob doručení, všechny produkty v košíku a jejich množství a také jednotlivou nebo celkovou cenu a cenu vybraného doručení, v tomto kroku je také možné zadat kód dárkový poukaz nebo slevu a výběr způsobu platby (služba Paypal nebo bankovní karta) a zadání čísla karty, jména na kartě, data expirace a zabezpečení kód karty;
pokud uživatel souhlasí se všemi ustanoveními těchto Všeobecných obchodních podmínek a přeje si nakoupit, zaškrtněte vstupní pole „Přečetl jsem si a souhlasím s obchodními podmínkami webové stránky“ a klikněte na tlačítko „Dokončit nákup“ , čímž objednávku odešlete;
kliknutím na tlačítko „Konec nákupu“ a úspěšným odesláním objednávky – tzn. přijetím potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu je mezi zákazníkem a společností uzavřena smlouva o koupi vybraného zboží,
výše uvedené potvrzení objednávky obsahuje souhrn celé objednávky spolu s číslem objednávky, stavem objednávky, uvedením objednaných produktů, jejich množství a cen a celkovou cenou všech produktů, která je kupujícímu účtována. v souvislosti s nákupem a zahrnuje veškeré náklady na doručení, daně a jakékoli další poplatky.

Technické prostředky, které umožňují identifikaci a opravu chyb před zadáním objednávky

Před odesláním objednávky je návštěvníkovi prostřednictvím grafického rozhraní umožněno s okamžitou platností jednoduše a žádný problém:

vidět a zkontrolovat zboží, služby, digitální obsah, digitální služby nebo zboží s digitálními prvky, které si vybral a přidal do nákupního košíku;
zobrazit a zkontrolovat popis zboží, služeb, digitálního obsahu, digitálních služeb popř zboží s digitálními prvky, jeho cena a celková cena celého košíku;
průběžně mění zvolené množství jednotlivého zboží, služeb, digitálního obsahu, digitálních služeb popř zboží s digitálními prvky, přičemž se automaticky vypočítá nová cena ve vztahu ke změněnému množství nebo nová cena za celou objednávku (přičemž návštěvník může dosáhnout stejného výsledku, pokud do odpovídajícího vstupního pole zadá nové číslo vybraného množství na dně koše);
– odstraňuje zboží, služby, digitální obsah, digitální služby popř zboží s digitálními prvky, které si nepřeje kupovat (přičemž stejného výsledku může návštěvník dosáhnout zadáním redukovaného množstevního čísla do odpovídajícího vstupního pole ve spodní části košíku) a tím snížit celkovou částku objednávky.

Před potvrzením objednávky je návštěvníkovi prostřednictvím grafického rozhraní umožněno s okamžitou platností snadno a bez problémů:

– mění vybrané množství vybraného zboží, služeb, digitálního obsahu, digitálních služeb popř zboží s digitálními prvky

– změní již zadané údaje (např. ohledně doručení, oznámení atd.);

– změní zvolený způsob platby a;

– kontroluje a potvrzuje jednotlivé změny objednávky;

– při každém kroku nákupu má návštěvník možnost vrátit se o jeden krok zpět (např. kliknutím na tlačítko „Zpět“ v prohlížeči, kliknutím na nové pole v rozbalovací nabídce, kliknutím na část horní nabídky nebo kliknutím na logo společnosti).

Smlouva

Smlouva uzavřená na dálku je uzavřena mezi Závody Džungla a uživatelem na základě organizovaného prodeje na dálku. Tento organizovaný prodej na dálku je spravován Závody Džungla, které pro účely uzavření smlouvy až do okamžiku jejího uzavření využívá výhradně prostředky pro komunikaci na dálku (např. e-mail a web či internet).

Závody Džungla a uživatel upravují vzájemná práva a povinnosti při nákupu zboží a služeb na dálku těmito obchodními podmínkami, které tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené na dálku. Před uzavřením smlouvy na dálku se uživatel musí seznámit s obsahem těchto podmínek a potvrdit souhlas s právy a povinnostmi vyplývajícími z těchto podmínek a s povinností platit.
Kupující odesláním online objednávky stvrzuje svůj souhlas s platbou a s těmito obchodními podmínkami, které bez výhrad v celém rozsahu přijímá.

Objednávka nákupu zboží a služeb je zpravidla uzavřena okamžikem, kdy uživatel internetového obchodu obdrží potvrzení objednávky e-mailem, pokud není v podmínkách jednotlivé nabídky výslovně uvedeno jinak.

Odstoupení od smlouvy / vrácení zboží

Při nákupu přes internet má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a vrátit produkt do 14 dnů od nákupu nebo převzetí zboží.
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel informovat poskytovatele o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy jednoznačným prohlášením e-mailem na adresu [email protected].

V případě, že spotřebitel již obdržel zboží, které je dodáváno na hmotném nosiči, a odstoupí od smlouvy, vrátí je bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od oznámení, spolu s příslušným obalem a dokumentací poskytovateli. o odstoupení od smlouvy. Má se za to, že spotřebitel vrátí zboží včas, pokud je odesláno před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu poskytovatel bez zbytečného odkladu, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy, všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání. Vrácená částka tedy pokrývá i náklady na standardní doručení, které byly uhrazeny při nákupu zboží.

Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud je snížení hodnoty důsledkem jednání, které není nezbytně nutné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží, v jehož důsledku je doporučeno uživateli, že zboží je nepoužité, nepoškozené, v nezměněném množství a v původním obalu (zejména za účelem ochrany zboží před poškozením při procesu vrácení).

Před vrácením produktu prodávaného prodejcem Džungla Plants na webu dzungle-plants.cz nás můžete upozornit na [email protected]. Zboží můžete vrátit dvěma způsoby:

1. Zakoupený produkt zašlete spolu s obalem a veškerou související dokumentací na adresu obchodu, ze kterého byla objednávka odeslána: Tržaška 135, 1000 Ljubljana
2. Zakoupený produkt a veškerou související dokumentaci můžete na vlastní náklady vrátit osobně na pobočku Závodů Džungla na adrese Tržaška 135, 1000 Ljubljana.

Oznámení společnosti o odstoupení pomocí formuláře

Oznámení o odstoupení může spotřebitel podat společnosti na formuláři dostupném zde.

Kupující může formulář odeslat společnosti zasláním na fyzickou adresu uvedenou ve formuláři popřzasláním naskenované verze formuláře společnosti na e-mailovou adresu rovněž uvedenou ve formuláři.

Jako formulář pro odstoupení od smlouvy může kupující využít také následující vzor, ​​a to jeho zkopírováním nebo zkopírováním na list papíru a zasláním na adresu společnosti (nebo zkopírováním do elektronické zprávy a zasláním na elektronická adresa, která je uvedena na začátku těchto Všeobecných obchodních podmínek), a před tím vyplňte pole označená *:

Společnost Džungla Plants d.o.o.
Terst 135
1000 Lublaň

Oznamuji Vám, že odstupuji od smlouvy o prodeji tohoto zboží:* (uveďte zboží, které jste zakoupili).
Zboží bylo objednáno dne:* a přijato dne:*
Jméno kupujícího: *
Adresa kupujícího: *
Podpis kupujícího: * (pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)
Datum: *

Oznámení společnosti o odstoupení e-mailem

Kupující může od smlouvy odstoupit také zasláním jednoznačného prohlášení na emailovou adresu [email protected], ze kterého je zřejmé, že od smlouvy odstupuje.

Dále je doporučeno, aby kupující v oznámení uvedl, pro jaké zboží resp služba jede nebo odkazuje na číslo objednávky popř potvrzení objednávky, které obdržel na svou e-mailovou adresu v souvislosti s uskutečněným nákupem.

Když si spotřebitel nemůže vybrat opravu resp výměny nevyhovujícího zboží?

Za účelem zjištění shody zboží si spotřebitel může vybrat mezi opravou zboží a výměnou zboží za nové bezvadné zboží, ledaže:
● splnění vybrané záruční reklamace je nemožné popř
● splnění zvolené záruční reklamace představuje pro společnost s přihlédnutím ke všem okolnostem (tj. zejména hodnotě, kterou by zboží mělo, kdyby nebylo nevyhovující, význam nesoulad a možnost poskytnout spotřebiteli bez podstatných nepříjemností jinou reklamaci).
Společnost může odmítnout záruční reklamaci spotřebitele na zjištění shody zboží, pokud oprava a výměna není možná nebo pokud by to způsobilo neúměrné náklady, s přihlédnutím ke všem okolnostem, včetně těch z předchozího odstavce.

Pokud je k zajištění shody nutná oprava nebo výměna zboží, spotřebitel dá zboží k dispozici společnosti, jak je konkrétněji popsáno v části výše týkající se oznámení zákazníka společnosti. Je-li výměna zboží nezbytná pro zajištění souladu, společnost převezme vyměněné zboží zpět na své náklady.

Zrušit objednávku

Objednávky přijaté prostřednictvím webové stránky dzungle-plants.cz může spotřebitel zrušit bez dalších nákladů, dokud neobdrží e-mail s oznámením, že objednávka již byla odeslána. Oznámení o zrušení objednávky je možné výhradně prostřednictvím emailu [email protected].
Ve svém e-mailu prosím uveďte následující informace:
1. Do předmětu zprávy: Storno objednávky
2. V obsahu zprávy: a) jméno a příjmení spotřebitele b) adresa spotřebitele c) číslo objednávky

Záruka
Záruka platí na území Republiky Slovinsko.
Zárukou je jakýkoli závazek, který se prodávající zavazuje vůči spotřebiteli nad rámec zákonných povinností prodávajícího v rámci povinné záruky za shodu zboží a kterým se zavazuje spotřebiteli zboží bezplatně opravit nebo vyměnit, vrátit mu část popř. celou kupní cenu, pokud zboží neodpovídá specifikaci nebo nemá vlastnosti uvedené v záručním listě nebo příslušném reklamním sdělení dostupném při uzavření smlouvy nebo před ním.

Garant garantuje kvalitu výrobku nebo bezchybný chod v záruční době, pokud jej používáte v souladu s jeho určením a přiloženým návodem.

Neshoda zboží
Prodávající musí dodat zboží spotřebiteli v souladu se smlouvou a odpovídá za případné neshody zboží v době dodání.

Kdy je to neshoda?

Zboží není v souladu s kupní smlouvou, zejména když (subjektivní požadavky):
neodpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a nemá funkčnost, kompatibilitu, interoperabilitu a další vlastnosti uvedené v kupní smlouvě,
se nehodí ke konkrétnímu účelu, pro který jej spotřebitel potřebuje a o kterém spotřebitel informoval prodávajícího nejpozději při uzavírání kupní smlouvy, a prodávající s tím souhlasil,
nedodává se s veškerým příslušenstvím

Kromě toho, co je uvedeno v předchozím odstavci, je zboží také nevyhovující, když (objektivní požadavky):
neodpovídá účelům, pro které se zboží stejného druhu běžně používá, případně je třeba vzít v úvahu jiné předpisy, technické normy nebo, pokud takové technické normy neexistují, průmyslové kodexy chování platné pro jednotlivá odvětví ,
není takové kvality a neodpovídá popisu vzorku nebo modelu, který prodávající případně zpřístupnil spotřebiteli před uzavřením kupní smlouvy,
není v takovém množství a nemá vlastnosti a další vlastnosti, a to i ve vztahu k životnosti, funkčnosti, kompatibilitě a bezpečnosti, jaké jsou obvyklé u zboží stejného druhu a které může spotřebitel s ohledem na povahu zboží důvodně očekávat a při použití jakékoli veřejné prohlášení učiněné v reklamě nebo označování prodávajícím nebo jménem prodávajícího nebo jiných osob před smluvním řetězcem, včetně výrobce, pokud prodávající neprokáže, že:
o veřejném prohlášení nevěděl a nelze rozumně očekávat, že o něm bude vědět,
veřejné prohlášení bylo před uzavřením kupní smlouvy opraveno stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, nebo
veřejné prohlášení nemohlo ovlivnit rozhodnutí o koupi zboží
Zboží s digitálními prvky také nevyhovuje:
pokud prodávající nezajistí informování spotřebitele o aktualizacích, včetně aktualizací zabezpečení, které jsou nezbytné pro zachování souladu zboží s digitálními prvky, a tyto aktualizace mu jsou rovněž doručovány v době:
které může spotřebitel důvodně očekávat na základě druhu a účelu zboží a digitálních prvků as přihlédnutím k okolnostem a povaze smlouvy, pokud kupní smlouva stanoví jednorázové dodání digitálního obsahu nebo digitální služby, nebo
dva roky od dodání zboží s digitálními prvky, pokud kupní smlouva stanoví nepřetržité dodávání digitálního obsahu nebo digitální služby po určitou dobu, nebo
ve které musí být v souladu s kupní smlouvou dodáván digitální obsah nebo digitální služba, pokud kupní smlouva stanoví nepřerušené dodávání digitálního obsahu nebo digitální služby po dobu delší než dva roky.
Pokud spotřebitel nenainstaluje aktualizace dodané v souladu s předchozím odstavcem v přiměřené době, prodejce nenese odpovědnost za nesoulad vyplývající výhradně z neprovedení příslušné aktualizace, za předpokladu, že:
prodávající informoval spotřebitele o dostupnosti aktualizace a důsledcích, pokud si ji spotřebitel nenainstaluje, a
důvodem, proč spotřebitel aktualizaci nenainstaloval nebo ji nainstaloval nesprávně, nebyly chybné pokyny k instalaci poskytnuté spotřebiteli.

Předměty – rostliny – jsou živým organismem, který potřebuje zvláštní péči a ošetření, které musí být prováděno v souladu s pokyny uvedenými u každého předmětu na webu dzungle-plants.cz. Rostliny by také neměly být vystaveny velkým výkyvům teplot nebo světla.

Je nutné pravidelně kontrolovat jejich stav a upravovat péči (např. množství zálivky v případě potřeby upravit podle úrovně vlhkosti vzduchu, která vlhkost půdy ovlivňuje). Rostliny by měly být také pravidelně kontrolovány na výskyt škůdců a chorob a v případě výskytu škůdců nebo chorob je třeba okamžitě vyhledat odbornou radu a přijmout vhodná a bezpečná opatření k jejich hubení. Následky nesprávné nebo nedostatečné péče a péče o rostliny (jako je změna barvy a suchost listů, hniloba nebo odumírání v důsledku výskytu škůdců nebo nadměrného/podmáčení) jsou vaší odpovědností a nejsou považovány za skutečnou chybu.

Neshody může spotřebitel oznámit prodávajícímu na e-mailové adrese [email protected].
Spotřebitel může svá práva z neshody uplatnit, pokud o neshodě informuje prodávajícího do 2 měsíců ode dne, kdy byla neshoda zjištěna. V oznámení o neshodě spotřebitel podrobně popíše neshodu a umožní prodávajícímu prohlídku věci popř. nechat zkontrolovat v autorizovaném servisním středisku.

Snížení kupní ceny a odstoupení od kupní smlouvy v případě nevyhovujícího zboží
Spotřebitel může požadovat poměrnou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy v kterémkoli z těchto případů:

když společnost neopravila nebo nevyměnila zboží nebo případně nedokončila opravu nebo výměnu zboží v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele nebo zamítla reklamaci spotřebitele na zjištění shody zboží podle 6. odstavec předchozího článku;
nesoulad existuje, i když se společnost pokusila prokázat shodu;
povaha neshody je natolik závažná, že odůvodňuje okamžité poměrné snížení kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo
společnost uvedla, nebo je z okolností zřejmé, že společnost neuvede zboží do souladu v přiměřené době nebo bez významných obtíží pro spotřebitele.

Bez ohledu na předchozí odstavec může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky, pokud se neshoda projeví do 30 dnů od doručení zboží.

Požaduje-li spotřebitel poměrné snížení kupní ceny, bude sleva z kupní ceny úměrná snížení hodnoty zboží přijatého spotřebitelem oproti hodnotě, kterou by zboží mělo, kdyby bylo v souladu.

Odstoupení od kupní smlouvy spotřebitel uplatňuje prohlášením informujícím společnost o rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy, jak je blíže specifikováno v odstavci výše, který odkazuje na oznámení kupujícího společnosti.

Pokud se neshoda týká pouze části zboží dodávaného na základě kupní smlouvy a existuje-li důvod pro odstoupení od kupní smlouvy v souladu s prvním nebo druhým odstavcem tohoto článku, může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy ve vztahu k toto zboží a jakékoli jiné zboží, které získal společně s nvyhovující zboží, pokud nelze rozumně očekávat, že si spotřebitel ponechá pouze vyhovující zboží.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy z důvodu neshody, vrátí spotřebitel zboží společnosti na náklady společnosti.

Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud je rozpor pouze nepodstatný.

Důkazní břemeno o tom, zda se jedná o nevýznamné porušení, nese společnost.

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu
Kupující, který splňuje definici spotřebitele, má právo oznámit společnosti do 14 dnů odstoupení od smlouvy, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat.

Kupující může od smlouvy odstoupit i tak, že společnosti poskytne jednoznačné prohlášení, ze kterého je zřejmé, že od smlouvy odstupuje.

Uplatněním práva na odstoupení od smlouvy zanikají povinnosti společnosti a kupujícího ohledně plnění smlouvy nebo uzavření smlouvy okamžikem, kdy kupující učinil nabídku k uzavření smlouvy.

Kdy nelze odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez nutnosti uvedení důvodu?
Navzdory výše uvedenému nelze v souladu s § 135 zákona o ochraně spotřebitele u některých druhů zboží stále odstoupit od smlouvy (např. při nákupu zboží, které je vyrobeno podle přesného návodu spotřebitele a přizpůsobeno jeho osobním potřebám, zboží, které podléhá rychlé zkáze, ať už se jeho doba použitelnosti rychle promlčí, o dodávce zapečetěných audio nebo videoklipů a počítačových programů, pokud spotřebitel po dodání otevřel bezpečnostní plombu, o dodávce zapečetěného zboží, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny důvodů, pokud spotřebitel po dodání otevřel pečeť apod.).

Zřeknutí se odpovědnosti
Provozovatel webu Džungla Plants d.o.o. se snaží o co nejvyšší aktuálnost a správnost zveřejňovaných údajů na webu dzungle-plants.cz. Snížená úroveň výkonu použitého technologického řešení, zadávání, přenosu či jiného zpracování dat však může způsobit chybu, která se zobrazí na webu. V případě, že se návštěvník webu domnívá, že se informace zobrazují nesprávně, může nás vždy upozornit na e-mailovou adresu [email protected]. V takovém případě společnost Džungla Plants d.o.o. informoval zákazníka o změnách a umožnil mu odstoupit od smlouvy nebo vyměnit objednanou věc.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Společnost v souladu s předpisy neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů za příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který by kupující mohl zahájit v souladu se zákonem o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitelské spory týkající se produktů zakoupených v internetovém obchodě.

Společnost nabízí internetový obchod na území Republiky Slovinsko, tedy v rámci Evropského hospodářského prostoru, a následně na svých stránkách zveřejňuje elektronický odkaz na platformu pro online řešení spotřebitelských sporů (SRPS). Platforma je spotřebitelům k dispozici na tomto odkazu:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ukončení uživatelského účtu
Pokud chcete ukončit svůj uživatelský účet na webu dzungle-plants.cz, dejte nám prosím vědět na [email protected]. Ve zprávě je nutné uvést následující údaje:
V předmětu zprávy: Ukončení uživatelského účtu.
V obsahu objednávky: a) jméno a příjmení uživatele, b) adresa uživatele, c) e-mail, pomocí kterého byl uživatelský účet zřízen.
Žádost o zrušení uživatelského účtu musí být zaslána z e-mailové adresy, se kterou byl uživatelský účet také otevřen. O zrušení vás budeme informovat e-mailem.

Uchovávání a přístup k textu těchto Všeobecných obchodních podmínek
Společnost se zavazuje trvale uchovávat tyto Všeobecné obchodní podmínky a jejich předchozí verze. Každý kupující může kdykoli požádat společnost, aby mu poskytla Všeobecné obchodní podmínky, které byly účinné v době jeho nákupu, a společnost mu je v přiměřené lhůtě bezplatně poskytne na trvalém nosiči. .
Ve výše uvedeném případě může kupující společnost kdykoliv kontaktovat zasláním své poptávky prostřednictvím oficiální emailové adresy společnosti [email protected].

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 6. února 2024 pro uživatele, kteří zakoupí zboží nebo služby k tomuto datu nebo později.
Dnem nabytí účinnosti těchto obchodních podmínek přestávají platit předchozí obchodní podmínky.